domingo, 13 de noviembre de 2011

Brava Victòria !

El passat dijous, dia 10 de novembre, vam anar a veure una pel·lícula/documental sobre Victòria del Àngels a Reus. Em va semblar una gran experiència. Tots vam tenir la oportunitat de saber com era de veritat la Victòria.
0.129600001320913137.png


Fa unes setmanes, la nostre professora ens va manar com a deures, fer un petit article d'aquesta cantant, i tots els alumnes, el primer que vam fer va ser anar a Viquipèdia, m'equivoco? A aquesta web hi ha la biografia de la Victòria, la vam llegir i cadascú va posar al seu article el que més l'interessava, i aquí es va acabar tot. Jo personalment quan vaig veure el documental, vaig borrar tota aquella informació que la Viquipèdia m'havia oferit, i vaig veure la vida de la cantant des-de un altre punt de vista, un punt de vista subjectiu. 


Al documental sortien molts vídeos gabats per ella mateixa, entrevistes d'amics seus, fotografies inèdites, i molta informació.
Era una dona molt humil i ja des de 
petiteta, va descobrir la seva vocació musical. Als 18 anys es va graduar al Conservatori Superior de música del Liceu, però tenia tant talent que sol li van caler 3 anys per fer-ho. Al documental van sortir fragments de musicals com Manon, La BohèmeMadame Buttterfly o Les Nuits d'Etè. Va tindre dos fills, i el petit amb síndrome de Down. Es va divorciar del seu marit, qui també era el seu mànager, i degut a aquesta canvi va estar temps sense actuar ni fer-se veure. El 15 de gener del 2005, víctima d'una bronquitis, va marxar per sempre als 81 anys.



Victòria dels Àngels, una de les millors veus del segle XX

No hay comentarios:

Publicar un comentario