domingo, 25 de septiembre de 2011

TOT

La música ho és tot. La música és l’única cosa que mai et falla. Et pot fer plorar, pot fer que s’et posin els pels de punta, pot fer-te recordar, viatjar. Mai us heu posat uns cascos amb música de la vostre i eu viatjat a un mon especial? La música te aquest poder.Es essencial a la vida de qualsevol persona.
Jo crec que la millor música es la dels 80. Evidentment m’agrada la música actual. Peró la que de veritat em fa sentir be es el rock dels 80. OasisThe police,John MayerLed Zeppelin,Gun’s and Roses… Això sí que és música.
Hi han més estils de música que m’agraden, com per exemple el pop, el house, la clàssica, el reggae i els músicals.
Cadascú te el seu propi grup músical preferit, el meu per exemple és Fleetwood Mac. La seva música és especial per mi, molt. Si em treuen a Fleetwood Mac, una part de mi marxaria , seria com perdre un braç o algo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario